brand logo

دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی

EIG Easy Bator 5
3.00 (1)
شناسه محصول: incubator-eig-1111
  • جنس بدنه:کریستال دودی نشکن
  • سنسور اصلی:SHT SENSIRION ساخت کشور سوئیس
  • نوع گردش تخم‌ها:360 درجه
  • سیستم کنترل هوشمند:دما
  • سیستم کنترل فازی:دما
  • نمایشگر دیجیتال:دما و رطوبت
  • سیستم تامین دما:المنت حرارتی نسوز
  • سیستم تامین رطوبت:دستی (فاقد پمپ آب)
  • سیستم تهویه:فن ۱۲ × ۱۲ دائم‌کار
  • برق مصرفی:۲۲۰ ولت شهری (خانگی)
  • ظرفیت جوجه کشی:12 عدد تخم مرغ، 36 عدد بلدرچین و فنچ، 30 عدد کبک، 9 عدد بوقلمون و غاز و کبک
ارسال ۳ تا ۷ روز کاری
۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

ارسال این محصول رایگان است!

بازگشت

ارسال این محصول رایگان است!

برای ارسال باید برای مدت زمان ذکر شده منتظر بمانید.

3,530,000 تومان

بازخورد درباره این کالا
محصولات مرتبط
دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی
دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی
۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
موجود

3,530,000 تومان

نقد و بررسی تخصصی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی

دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی 12 تایی یک ماشین جوجه کشی کامل، دقیق، با کیفیت و در عین حال با قیمتی کاملا مناسب با استفاده‌ی آسان خانگی است. در دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 قطعات مناسب و با کیفیتی به‌کار گرفته شده است. وجود دماسنج و رطوبت‌سنج دیجیتال دقیق در کنار استفاده از سنسور بسیار دقیق ساخت کشور سوئیس و لوازم الکترونیکی ساخت مالزی، کیفیت مضاعفی را به این دستگاه جوجه کشی خانگی داده است. دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت ایزی باتور 5 قابلیت جوجه کشی از انواع پرندگان مختلف را دارد و درجه‌ی حرارت داخل دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی کنترل می‌شود. دستگاه قابلیت جوجه کشی از 12 عدد تخم پرندگان متوسط همانند مرغ و قرقاول، 6 عدد تخم پرندگان درشت مانند بوقلمون و غاز، 36 عدد تخم نطفه‌دار پرندگان ریز مانند بلدرچین و کبک را دارا است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت می‌توان به بدنه‌ی تمام‌کریستال از نوع کریستال نشکن اشاره کرد که با شفافیت بالای خود، زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است و موجب می‌شود تا شما بتوانید داخل دستگاه را به خوبی مشاهده فرمایید.

  • ارزش خرید نسبت‌به قیمت:
  • عملکرد و راندمان:
  • گارانتی و خدمات پس از فروش:
  • کیفیت ساخت:
  • کیفیت بدنه:
نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • سنسور بسیار دقیق SHT Sensirion
  • سیستم سنجش رطوبت و دما دقیق
  • چرخش ۳۶۰ درجه‌ای تخم‌ها
  • شانه‌های همه‌کاره
  • پکیج آموزشی کامل (سی‌دی و دفترچه)
نقاط ضعف
  • عدم وجود سیستم کنترل هوشمند رطوبت
  • عدم وجود روزشمار جوجه کشی
  • عدم وجود قابلیت اتصال به باطری

دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی نسخه‌ی اقتصادی دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای است که جهت ارزان‌تر شدن، برخی از امکانات و ویژگی‌های دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه‌ای از این محصول حذف شده است. با این وجود هنوز دستگاه ایزی باتور 5 برای جوجه کشی از طیف بزرگی از پرندگان مناسب است.

دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی دقیق و کاراست و برای جوجه کشی از پرندگان گوناگون ایده‌آل است. با این ماشین جوجه کشی می‌توان از پرندگانی چون مرغ، بلدرچین، غاز، اردک، کبک، کبوتر و … جوجه کشی نمود. دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 دارای بدنه‌ای با کیفیت است که تماما شفاف از کریستال نشکن ساخته شده است و جهت جلوگیری از ورود طیف نوری زیان‌آور خورشید، پوشیده و دودی شده است.

فهرست مطالب مخفی
  1. 1) بررسی تخصصی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی
    1. 1.1) چرخش تخم‌های نطفه‌دار به‌صورت ۳۶۰ درجه
    2. 1.2) بررسی بدنه‌ی دستگاه جوجه کشی 12 عددی
      1. 1.2.1) ویژگی‌های بدنه‌ی ماشین جوجه کشی ارزان
      2. 1.2.2) نظافت ماشین جوجه کشی 12 تایی
      3. 1.2.3) بدنه‌ی داخلی و سیستم تامین رطوبت ایزی باتور 5
    3. 1.3) نکاتی برای استفاده از دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی
    4. 1.4) برد هوشمند جوجه کشی و طراحی داخلی ایزی باتور 5
      1. 1.4.1) نمایش دما و رطوبت به‌صورت لحظه‌ای
    5. 1.5) حسگر کنترل دما و رطوبت ساخت کشور سوئیس SHT Sensirion
      1. 1.5.1) کالیبره‌ی سنسور دستگاه جوجه کشی به معنای واقعی
    6. 1.6) شانه‌ی جوجه کشی همه‌کاره دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5
    7. 1.7) سیستم چرخش ۳۶۰ درجه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5
      1. 1.7.1) برخی از مزایای سیستم چرخش ۳۶۰ درجه‌ای در دستگاه جوجه کشی 12 تایی
    8. 1.8) سیستم هوش مصنوعی و منطق فازی دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی
    9. 1.9) سیستم گرمایش و اکسیژن‌گیری دستگاه جوجه کشی
  2. 2) گارانتی و خدمات پس از فروش
  3. 3) دفترچه‌های همراه دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5
  4. 4) ویدئوی جعبه‌گشایی ماشین جوجه کشی 12 عددی ایزی باتور 5
  5. 5) پرسش‌های متداول

بررسی تخصصی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی

با مشاهده‌ی بدنه‌ی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی می‌توانید به‌آسانی تخم‌های قرار گرفته داخل دستگاه را ببنید و همین امر باعث می‌شود که کمتر درب دستگاه را باز کنید و و این امر تاثیر مستقیم در راندمان جوجه کشی خواهد گذاشت.

بررسی تخصصی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی ایزی باتور 5
بررسی تخصصی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی ایزی باتور 5

دستگاه جوجه کشی 12 عددی دارای یک نمایشگر دیجیتال و یک برد پیشرفته‌ی دیجیتال است که به‌صورت کاملا خودکار و هوشمند با تکنولوژی فازی، با استفاده از المنت‌های روکش‌دار، درجه حرارت دستگاه را به‌صورت دقیق تنظیم می‌کند. این دستگاه در قسمت پایین بدنه‌ی خود، دارای شیارهایی است که برای تامین رطوبت موردِ نیاز جوجه کشی قرار داده شده است.

در هنگام جوجه کشی می‌توانید از داخل حفره‌هایی که در قسمت پایین بدنه تعبیه شده است، آب لازم برای تامین رطوبت را داخل دستگاه بریزید، بدون آنکه نیاز باشد درب دستگاه را باز کنید. استفاده از این دستگاه بسیار ساده و آسان بوده و نیاز به هیچ تخصص و یا مهارت خاصی ندارد این دستگاه جوجه کشی با برق ۲۲۰ ولت شهری معمولی قابل استفاده است. توان مصرفی آن حدودا ۳۰ وات معادل یک‌سوم یک لامپ ۱۰۰ وات است.

چرخش تخم‌های نطفه‌دار به‌صورت ۳۶۰ درجه

چرخش تخم داخل دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی به‌صورت ۳۶۰ درجه و به‌شکل مداوم انجام می‌گیرد که این مهم راندمان تبدیل تخم نطفه‌دار به جوجه را به‌طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد. این دستگاه دارای ۳ کیلو وزن و ابعاد ۳۰×۲۸×۳۸ سانتی‌متر است. دستگاه ایزی باتور 5 دارای ۱ سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال تضمین فروش قطعات یدکی است.

دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی توانایی جوجه کشی از تمام پرندگان از جمله بلدرچین و کبک، بوقلمون، مرغ، غاز و اردک را دارا است. اگر به دنبال یک دستگاه جوجه کشی ارزان و کارا هستید، ایزی باتور 5 می‌تواند یکی از انتخاب‌های مطمئن شما باشد. درصورتیکه اهمیت بیشتری به‌کیفیت و درصد جوجه‌آوری دستگاه می‌دهید و قصد شما جوجه کشی از پرندگان گران‌قیمت است، بهتر است دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای را انتخاب کنید.

بررسی بدنه‌ی دستگاه جوجه کشی 12 عددی

بدنه‌ی یک محصول نشان از کیفیت کلی محصول دارد. در یک دستگاه جوجه کشی وقتی صحبت از بدنه می‌شود تنها بحث زیبایی محصول نیست بلکه کارایی و راندمان جوجه کشی، رابطه‌ی مستقیمی با کیفیت بدنه‌ی ماشین جوجه کشی دارد.

نکات زیادی وجود دارد که ممکن است یک مصرف‌کننده در هنگام استفاده از دستگاه جوجه کشی غیراستاندارد با آن مواجه شود. قابلیت شست‌وشوی آسان و ضدعفونی محصول بعد از هر دوره‌ی جوجه کشی، توانایی فیلتر کردن نورهای مضر خورشیدی، حمل آسان و قابلیت مشاهده‌ی تخم‌های نطفه‌دار داخل دستگاه و استحکام در برابر ضربه نکات اولیه‌ای‌ست که باید یک دستگاه جوجه کشی رعایت نماید.

در دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی از بدنه‌ی مقاوم کریستالِ دودی و نشکن استفاده شده است. این بدنه در دید اول بسیار مقاوم است و در آزمایش‌های انجام شده، مقاومت ایده‌آل و مناسبی در برابر فشار‌های روزمره و طبیعی نشان می‌دهد. به‌دلیل جنس کریستال به کار رفته در در این محصول قابلیت آنتی‌باکتری، آنتی‌قارچ و آنتی‌میکروب در این دستگاه به خوبی رعایت شده است به‌طوریکه بعد از هر دوره‌ی جوجه کشی، به‌سادگی می‌توان این دستگاه را شست‌وشو و ضدعفونی کرد.

بدنه‌ی شفاف دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی
بدنه‌ی شفاف دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی

از طرفی برخلاف محصولات فلزی، این دستگاه دچار زنگ‌زدگی و خوردگی فلزی نمی‌شود. قابلیت دودی بودن بدنه باعث می‌شود تخم‌های نطفه‌دار قرار گرفته داخل دستگاه جوجه کشی خانگی معرفی شده، به آسانی قابل رویت باشند و این علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول می‌دهد، باعث می‌شود کاربر به‌سادگی از وضعیت داخل دستگاه مطلع گردد و نیازی به باز کردن مداوم درب دستگاه نداشته باشد.

لازم به ذکر است باز کردن مداوم درب دستگاه به علت بر هم زدن شرایط دمایی و رطوبتی داخل دستگاه، راندمان جوجه کشی را کاهش می‌دهد. از سایر خصوصیات کریستال به کار رفته در بدنه‌ی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی می‌توان به عمر مفید بالای آن اشاره کرد.

ویژگی‌های بدنه‌ی ماشین جوجه کشی ارزان

  • کیفیت ساخت عالی، مقاوم و زیبا
  • ساخت به‌روش تزریق فشرده
  • قابلیت شست‌وشوی آسان
  • عایق مناسب در برابر رطوبت
  • طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر خطرات اشعه‌ی ماورای بنفش خورشيد
  • طراحی ارگونومیک مناسب برای سیستم چرخش دمایی و رطوبتی مورد نیاز جوجه کشی
بهداشت دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5
بهداشت دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5

نظافت ماشین جوجه کشی 12 تایی

بحث همیشگی در دستگاه‌های جوجه کشی نظافت و بهداشت این محصولات است. جنینِ داخل تخم، یک موجود زنده است و در برابر میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا آسیب‌پذیر است. دستگاه‌های جوجه کشی خود منبع انواع آلودگی‌ها و میکروب‌ها هستند.

وقتی در یک محیط مرطوب و گرم مانند دستگاه جوجه کشی اقدام به جوجه کشی می‌کنیم، بعد از مدتی انواع میکروب‌ها و قارچ‌ها در جداره‌های دستگاه تجمع می‌کنند و باعث کاهش شدید راندمان جوجه کشی می‌شوند. در ماشین جوجه کشی ارزان 12 عددی علاوه بر اینکه جنس کریستال به‌خودی خود، ضد باکتری و قارچ است، نظافت دستگاه جوجه کشی را به یک کار آسان تبدیل می‌کند. در پایان هر دوره‌ی جوجه کشی می‌توانید با جدا کردن مدار الکترونیکی دستگاه، شانه‌ها و بدنه‌ی محصول را به آسانی بشورید و ضدعفونی کنید.

بدنه‌ی داخلی و سیستم تامین رطوبت ایزی باتور 5

همانطور که توضیح داده شد، دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی دو تکه است. قسمت پایین محل قرارگیری شانه‌های جوجه کشی و سیستم تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی است و قسمت بالایی، درب محصول و محل قرارگیری برد هوشمند جوجه کشی است. فرآیند و تنظیمات لازم برای دوره‌ی جوجه کشی در این قسمت تنظیم می‌شود. وقتی به قسمت پایین دستگاه جوجه کشی نگاه می‌کنیم، شاهد طراحی نوین و بهینه‌ی این محصول هستیم. تمامی قطعات به زیبایی و با اصول مهندسی در کنار هم قرار گرفته‌اند و به‌عنوان یک سیستم کامل در کنار هم کار می‌کنند.

تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی 12 عددی
تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی 12 عددی

جنس بدنه‌ی داخلی نیز از جنس کریستال نشکن دودی شده است. در کف بدنه‌ی پایین، همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، شیارهای مخصوص برای تامین رطوبت گنجانده شده‌اند. این شیارها از طریق سه سوراخ، از آب پر می‌شوند و رطوبت لازم دوران جوجه کشی را تامین می‌کنند. تامین رطوبت و پر کردن سوراخ‌ها در این محصول از بیرون دستگاه صورت می‌گیرد. این محصول برخلاف دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای دارای پمپ آب خارجی نیست اما با تمامی این تفاصیل، تامین رطوبت در این دستگاه به‌دقت و به‌سادگی امکان‌پذیر است.

نکاتی برای استفاده از دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی

ورودی آب ماشین جوجه کشی 12 عددی
ورودی آب ماشین جوجه کشی 12 عددی
  1. هنگام ریختن آب در شیارها، ابتدا خانه‌های ۱ و ۲ را پر از آب کرده و اجازه دهید دستگاه در همین حالت تست اولیه شود.
  2. چنانچه در مناطق خشک و کم‌رطوبت، با پر کردن خانه‌های ۱ و ۲ آبگیر، رطوبت مورد نیاز دستگاه تامین نشود، می‌توان با افزودن آب در خانه‌ی شماره‌ی ۳ و سپس ۴ نسبت به بالا بردن رطوبت دستگاه اقدام کرد.
  3. پس از ریختن آب در شیارهای تعبیه شده، آماده‌سازی و روشن‌کردن دستگاه حتما توجه داشته باشید که برای مشخص شدن وضعیت رطوبتی دستگاه، نسبت به تامین رطوبت مورد نیاز، ضرورت و یا عدم ضرورت پر کردن شیارهای بعدی، حتما بایستی دستگاه ۴ الی ۵ ساعت بدون خاموشی و یا حتی باز شدن درب آن تست شده باشد. چنانچه اگر بعد از گذشت مدت یاد شده رطوبت دستگاه به حد قابل قبولی نرسد، می‌توان نسبت به افزایش حجم آب اقدام کرد.
  4. حتما توجه داشته باشید که در دوران هچر و درصورتیکه رطوبت دستگاه به حد قابل قبولی نرسد، می‌توان برای افزایش رطوبت، چهارمین شیار کف دستگاه را پر کرد. همچنین برای افزایش حجم آب داخل دستگاه، حتما بایستی از سوراخ‌هایی که روی کفه‌ی دستگاه وجود دارد، استفاده نمود و در طول دوران جوجه کشی برای اضافه کردن آب به شیارها، نیازی به باز کردن درب دستگاه و جابه‌جایی تخم‌های داخل دستگاه نیست.
  5. برای پر کردن شیار چهارم و ریختن آب، بایستی از سوراخ مربوط به شیار سوم استفاده شود. بدین ترتیب که تزریق مجرای ورودی شیار سوم به‌حدی افزایش می‌یابد که آب سرازیر شده و وارد شیار چهارم شود.

برد هوشمند جوجه کشی و طراحی داخلی ایزی باتور 5

برد هوشمند دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5
برد هوشمند دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5

وقتی صحبت از یک دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای می‌شود، بایست نگاه ویژه‌ای به برد هوشمند محصول داشته باشیم. از دیر باز محصولات جوجه کشی با پیشرفت‌های بسیاری مواجه شده‌اند. امروزه ماشین‌های جوجه کشی حرفه‌ای و تمام اتوماتیک، در قلب خود یک کامپیوتر کوچک دارند که وظیفه‌ی پردازش و کنترل محصول را بر عهده دارد. این کامپیوتر کوچک، برد الکترونیکی دستگاه نام دارد که در دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی، روی درب دستگاه سوار شده است. اگر نگاه نزدیک به این برد جوجه کشی داشته باشیم، شاهد نسل جدید از بردهای جوجه کشی خواهیم بود که چند پله صنعت جوجه کشی را ارتقاء داده است.

تکنولوژی SMD در دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5
تکنولوژی SMD در دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5

برد دستگاه جوجه کشی فوق با استفاده از تکنولوژی SMD طراحی و ساخته شده است. در تکنولوژی SMD ساخت این برد، قطعات به مدار چاپی به‌روش فناوری نصب سطحی Surface-Mount Technology متصل شده اند. تکنولوژی SMD به‌کار رفته در ساخت برد دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی باعث می‌شود نویز وارد شده بر قطعات این محصول، به حداقل برسد و در نتیجه کارکرد قطعات بهتر و دقیق‌تر شود.

از طرفی طول عمر برد جوجه کشی در این تکنولوژی، افزایش یافته است. قطعات به‌کار رفته در این برد جوجه کشی از بهترین نمونه‌های خود است. سنسور SHT ساخت کشور سوئیس کنترل بسیار دقیق دما و رطوبت را بر عهده دارد به‌طوریکه سنسور SHT را می‌توان بیشتر در صنایع نظامی و پزشکی مشاهده نمود. وقتی نگاه دقیق‌تری به برد این محصول بیندازیم، خواهیم دید که در این برد جوجه کشی از میکرو کنترلر اختصاصی با تکنولوژی ARM استفاده شده است.

میکروکنترلر ARM در دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5
میکروکنترلر ARM در دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5

میکرو کنترلر ARM به‌کار رفته در این برد، بسیار با دقت و پر قدرت، فرامین لازم برای کنترل دستگاه جوجه کشی را بر عهده گرفته و تمامی فرامین را به‌دقت انجام می‌دهد. لازم به ذکر است میکرو کنترلر یاد شده، نسلی از میکرو کنترلرها است که در سیستم‌های برد موبایل به کار گرفته می‌شوند.

نمایش دما و رطوبت به‌صورت لحظه‌ای

روی برد جوجه کشی ایزی باتور 5 یک نمایشگرِ مخصوص برای نمایش میزان دما و رطوبت به‌صورت لحظه‌ای گنجانده شده است که در هر لحظه، دما و رطوبت را به کاربر نمایش می‌دهد.

حسگر کنترل دما و رطوبت ساخت کشور سوئیس SHT Sensirion

سنسور سوئیسی دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور 5
سنسور سوئیسی دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور 5

در یک دستگاه جوجه کشی، کنترل دقیق دما و رطوبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به‌طوریکه خطا در سنجش رطوبت و دمای مناسب برای هر پرنده، منجر به مرگ جنین‌ها خواهد شد. در دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی ایزی باتور 5 از سنسور با کیفیت SHT Sensirion استفاده شده است. این سنسور یکی از با کیفیت‌ترین و دقیق‌ترین سنسورهای موجود در بازار جهانی است که می‌تواند سنجش دقیق دما و رطوبت را انجام دهد. از سنسور SHT Sensirion در صنایع نظامی و پزشکی استفاده می‌شود. سنسور SHT دارای دقت اندازه‌گیری بالایی است و قیمت نسبتاً گران این سنسور باعث می‌شود که بیشتر در صنایع نظامی و پزشکی استفاده گردد.

در صنعت محصولات جوجه کشی کارخانه‌های آرکام کره و ویکتوریا ایتالیا تنها کارخانه‌های سازنده‌ی دستگاه‌های جوجه کشی هستند که از سنسور SHT برای تشیخص دما و رطوبت استفاده می‌کنند. سنسور SHT از پکیج SMD و خروجی دیجیتال بهره می‌برد. این سنسور با استفاده از خروجی دیجیتال، می‌تواند در کسری از ثانیه اطلاعات لازم از دما و رطوبت را در اختیار برد دستگاه قرار دهد تا برد تصمیمات لازم را به‌صورت اتوماتیک اعمال نماید.

کالیبره‌ی سنسور دستگاه جوجه کشی به معنای واقعی

کالیبراسیون سنسور SHT دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی
کالیبراسیون سنسور SHT دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی

در سنسورهای معمولی به‌دلیل عملکرد ضعیف قطعات به‌کار رفته در ساخت سنسور بعد از چند دوره جوجه کشی، سنسور از کالیبره خارج می‌شود و نمی‌تواند اطلاعات دمایی و رطوبتی دقیقی را گزارش دهد که باعث صدمات زیادی به جوجه‌ها خواهد شد. در سنسور SHT سوئیسی عمل کالیبراسیون در کارخانه‌ی سازنده انجام می‌شود و به دلیل کیفیت بالای این سنسور، کالیبره‌ی آن بهم نمی‌خورد و نیاز به کالیبره‌ی مجدد ندارد.

سنسور SHT SENSIRION یک سنسور حرفه‌ای برای سنجش دما و رطوبت است. این سنسور پایداری بالایی داشته و نیاز به کالیبره‌شدن ندارد. برخی افراد برای آزمایش صحتِ عملکرد این سنسور از دماسنج‌های چینی و کم‌کیفیت استفاده می‌کنند. درحالیکه یک سنسور قوی را با یک سنسور ضعیف‌تر از خودش نمی‌توان آزمایش نمود و مطمئنا آزمایش با خطا همراه خواهد بود.

شانه‌ی جوجه کشی همه‌کاره دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5

امکانات دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی ایزی باتور 5
امکانات دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی ایزی باتور 5

در عمل جوجه کشی استفاده از شانه‌های مناسب در راندمان جوجه کشی بسیار تاثیرگذار است. در ایزی باتور 5 از سیستم جدید چرخش ۳۶۰ درجه‌ای تخم نطفه‌دار استفاده شده است. در این سیستم، شانه‌های جوجه کشی همه‌کاره (شانه‌های کره‌ای یا سایزیک) که در بسته‌بندی دستگاه گنجانده شده‌اند، نگهداری تخم‌های نطفه‌دار را بر عهده دارند. هر تخم نطفه‌دار بسته به پرنده‌ی مادر دارای سایز متفاوتی است. در عمل جوجه کشی اگر نیاز به جوجه کشی از پرندگان مختلف باشد، می‌بایست شانه‌های متفاوتی برای هر سایز تخم تهیه شود. این عمل علاوه بر هزینه‌ی اضافی بر دوش خریدار، نگهداری شانه‌ها را نیز دشوار می‌کند.

شانه همه کاره دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی
شانه همه کاره دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی

در ایزی باتور 5 شانه‌های همه‌کاره کار را راحت کرده است. دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی دارای شانه‌های همه‌کاره جهت جوجه کشی از پرندگانی چون مرغ، غاز، اردک، بلدرچین، کبک و … است. جنس شانه‌ها از ABS است که بسیار مقاوم بوده و در دوران جوجه کشی از خود گازهای سمی ساطع نمی‌کند. علاوه بر اینکه استفاده از شانه‌های همه‌کاره تا ۲۰ درصد جوجه کشی را بهبود می‌بخشد، هزینه‌های اضافی را نیز به خریدار تحمیل نمی‌کند.

سبد هچ دستگاه جوجه کشی ارزان 12 عددی
سبد هچ دستگاه جوجه کشی ارزان 12 عددی

شما با استفاده از شانه‌های همه‌کاره می‌توانید از تمامی پرندگان ریزتخم و درشت‌تخم به جزء شترمرغ، در ایزی باتور 5 جوجه کشی نمایید. شانه‌های همه‌کاره‌ی یاد شده، روی سبد هچ جوجه کشی قرار می‌گیرند. در دوران هچ شما می‌توانید به‌سادگی با خارج کردن شانه‌های همه‌کاره، از قابلیت هچر دستگاه استفاده نمایید.

سیستم چرخش ۳۶۰ درجه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5

چرخش 360 درجه تخم نطفه‌دار دستگاه جوجه کشی ارزان
چرخش 360 درجه تخم نطفه‌دار دستگاه جوجه کشی ارزان

در دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 همانطور که گفته شد از سیستم چرخش ۳۶۰ درجه استفاده شده است. در این سیستم تخم‌های نطفه‌دار داخل سبد بین شانه‌های جوجه کشی سایزیک (همه‌کاره) قرار می‌گیرند. با حرکت شانه، تخم‌های نطفه‌دار به‌صورت ۳۶۰ درجه به دور خود می‌چرخند. این بهترین شبیه‌ساز حالت جوجه کشی مرغ مادر است که در طبیعت شاهد آن هستیم.

سیستم چرخش تخم‌ها برعهده‌ی موتور دستگاه جوجه کشی است. لَنگی موتور با قرار گرفتن در خار شانه، با چرخشِ خود، شانه را حرکت می‌دهد و در پی آن تخم‌ها شروع به چرخش می‌کنند. سیستم چرخش موتور بسیار آهسته است تا آسیبی به غشای داخلی تخم‌های نطفه‌دار وارد نشود. این چرخش با چشم قابل مشاهده نیست و اگر شما هر چند ساعت یک بار موتور را مشاهده کنید، شاهد تغییر وضعیت تخم‌ها خواهید بود.

لنگی شانه‌ی همه کاره ماشین جوجه کشی 12 تایی
لنگی شانه‌ی همه کاره ماشین جوجه کشی 12 تایی

برخی از مزایای سیستم چرخش ۳۶۰ درجه‌ای در دستگاه جوجه کشی 12 تایی

  • چرخش تخم‌ها مطابق با شرایط طبیعی مرغ مادر
  • افزایش راندمان جوجه کشی
  • چرخش منظم تخم‌های نطفه‌دار
  • عدم وارد کردن ضربه به تخم‌های نطفه‌دار
  • تکنولوژی به‌روز در سیستم چرخش دستگاه جوجه کشی

سیستم هوش مصنوعی و منطق فازی دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی

امروزه به‌نظر می‌رسد وجود هوش منصوعی در محصولات الکترونیکی ضروری باشد. دیگر منطق صفر و یک محصولات دیجیتال، دقت کافی برای کنترل محصولات را ندارند و نیاز به هوش مصنوعی، روزبه‌روز بیشتر احساس می‌شود. در ایزی باتور 5 از سیستم جدید هوش مصنوعی و منطق فازی کنترل دما رطوبت، استفاده شده است. در این سیستم دمای مورد نیاز جوجه کشی توسط برد هوشمند دستگاه به‌صورت لحظه‌ای، کنترل می‌شود.

در سیستم هوش مصنوعی، دستگاه بر اساس دستورات از پیش تعریف شده عمل نمی‌کند بلکه با هوش مصنوعی براساس پارامترهای مختلف، تصمیمات لازم را می‌گیرد.

اگر بخواهیم به بیانی ساده این عمل را توضیح دهیم، باید گفت برای داشتن دمای ۳۷ درجه داخل دستگاه جوجه کشی، سیستم هوشمند ابتدا دمای داخل دستگاه را توسط سنسور SHT سوئیسی سنجش می‌کند و درصورتیکه دمای آن لحظه با دمای مورد نیاز فاصله چند درجه‌ای داشته باشد، سیستم گرمایشیِ دستگاه را با قدرت تمام فعال می‌کند تا دما افزایش یابد. بعد در بازه‌های دقیقه‌ای دما را می‌سنجد تا دما به دمای مورد نظر نزدیک شود.

منطق فازی و هوش مصنوعی ماشین جوجه کشی ارزان
منطق فازی و هوش مصنوعی ماشین جوجه کشی ارزان

به‌دلیل سیستم طراحی قطعات به‌روش نوین SMD و به‌دلیل دیجیتالی بودن سنسور SHT سنجش دما، پردازش و تصمیم گیری برد در کسری از ثانیه صورت می‌گیرد و دقت بسیار بالایی دارد. وقتی دما داخل دستگاه به‌دمای مورد نظر نزدیک شود، هوش مصنوعی تعبیه شده در محصول پروتکل اجرایی را تغییر می‌دهد و سیستم گرمایشی را به گونه‌ای تغییر می‌دهد تا گرمای کمتری تولید کند و دما از دمای مورد نظر ما فراتر نرود. این سنجش دما توسط منطق فازی و هوش مصنوعی با دقت دهم درجه صورت می‌گیرد.

سیستم گرمایش و اکسیژن‌گیری دستگاه جوجه کشی

المنت روکش‌دار دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5
المنت روکش‌دار دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5

تامین گرمایش مورد نیاز ایزی باتور 5 توسط المنت‌های روکش‌دار مخصوص صورت می‌گیرد. المنت‌های روکش‌دار دستگاه جوجه کشی 12 تایی از نوع استاندارد بوده و دارای کیفیت قابل قبولی است. المنت‌های دستگاه جوجه کشی ارزان از ایمنی بالایی برخوردار است، به‌طوریکه کاملا ضد اشتعال بوده و در برابر برق‌گرفتگی نیز ایمن است. سیستم اکسیژن‌گیری ایزی باتور 5 توسط یک فن بزرگ از نوع تحت خلاء تامین می‌شود. فن خلاء از نوع فن‌هایی با کارکرد دقیق و طول عمر بالا است. در این نوع فن، هنگام کارکردن فن چند میلی‌متر از سطح نگه‌دارنده، جدا می‌شود و هیچ‌گونه ارتباطی با سایر سطوح ندارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5 دوازده ماهه بوده که بدون هیچ قید و شرطی تمامی قطعات دستگاه را ضمانت می‌کند و همچنین علاوه بر ضمانت نامه 365 روزه که از طرف کارخانه‌ی سازنده ارائه می‌شود. دستگاه دارای خدمات پس از فروش 10 ساله است که مدت زمان آن از تاریخ اتمام گارانتی شروع می‌شود، یعنی کارخانه‌ی سازنده تا 10 سال آینده امکان تامین قطعات یدکی این محصول را کاملاً تضمین می‌کند. پس با خیالی راحتی از هواباتور 5 استفاده کنید و از جوجه کشی با این محصول لذت ببرید.

گارانتی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 به صورت خودکار پس از خرید به نام مشتری ثبت شده و فعال می‌شود.

دفترچه‌های همراه دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5

در کنار دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی ایزی باتور 5 دفترچه‌ی راهنمای استفاده از محصول ارائه می‌شود که شما می‌توانید با یک بار خواندن آن به‌صورت کامل نحوه‌ی کارکردن با دستگاه را بیاموزید. همچنین علاوه بر دفترچه‌ی راهنمای دستگاه، کتابچه‌ی آموزش جوجه کشی نیز در کنار محصول ارائه می‌شود که حاصل 25 سال تجربه بوده و شما می‌توانید آن را مطالعه فرمایید تا از فوت و فن‌های جوجه کشی مطلع شوید. توصیه ما این است که ابتدا این دو دفترچه را مطالعه کرده و سپس اقدام به جوجه کشی کنید.

ویدئوی جعبه‌گشایی ماشین جوجه کشی 12 عددی ایزی باتور 5

دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی ایزی باتور 5

پرسش‌های متداول

۱) ارزان‌ترین دستگاه جوجه کشی سری ایزی باتور کدام است؟

در فروشگاه فارمی‌کالا انواع مختلفی از دستگاه‌های جوجه کشی خانگی با قیمت پایین وجود دارند که امکان انتخاب و مقایسه دستگاه‌ها و همچنین مشاوره‌ی رایگان برای انتخاب دستگاه مناسب برای شما وجود دارد اما ارزان‌ترین دستگاه جوجه کشی خانگی، دستگاه جوجه کشی 12 عددی است.

۲) آیا دستگاه‌های جوجه کشی ارزان قیمت، کیفیت پایینی دارند؟

خیر! قیمت پایین همیشه نشانه‌ی کیفیت پایین نیست. در دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی، حذف برخی امکانات جانبی غیرضروری و ظرفیت پایین‌تر دستگاه سبب کم شدن قیمت نهایی شده است.

۳) ویژگی‌های دستگاه جوجه کشی ارزان و با کیفیت چیست؟

مقایسه‌ی مواردی از قبیل جنس بنده، مدل برد اصلی دستگاه، مدل سنسور، سیستم چرخش تخم‌ها، شانه‌ها و فن به‌کار رفته در دستگاه با سایر دستگاه‌های جوجه کشی این اطمینان را به شما می‌دهد که دستگاه ایزی باتور 5 در قطعات و اجزای اصلی چیزی کمتر از سایر دستگاه‌های جوجه کشی ندارد.

ادامه مطلب

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی

کنترل هوشمند دما

دارد

سیستم کنترل فازی دما

دارد

سیستم کنترل هوشمند رطوبت

دارد

سیستم کنترل فازی رطوبت

ندارد

سیستم جوجه‌کشی

حرفه‌ای

پمپ رطوبت

ندارد

نوع رطوبت‌سنج

تمام دیجیتال

نوع دماسنج

تمام دیجیتال

بدنه

کریستال نشکن

نوع کاور

ضد اشعه ماوراء بنفش

سنسور داخلی

SHT ساخت سوئیس

نوع گردش تخم‌ها

۳۶۰ درجه

پد سلولزی با تکنولوژی نانو

ندارد

روزشمار جوجه‌کشی

ندارد

قابلیت جوجه‌کشی از پرندگان اهلی

عالی

قابلیت جوجه‌کشی از پرندگان زینتی

متوسط

قابلیت جوجه‌کشی از پرندگان خاص

متوسط

امتیاز و دیدگاه کاربران دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی

1.8
از 5
از مجموع 1 امتیاز
  • ارزش خرید نسبت‌به قیمت
    2.5
  • عملکرد و راندمان
    2.5
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
    3
  • کیفیت ساخت
    3
  • کیفیت بدنه
    3
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید.
افزودن دیدگاه
دریافت امتیاز
با بیان دیدگاه برای این کالا امتیاز دریافت کنید.
ظرفیت کمتر
12 دی 1399 حسین شجاعی
دستگاه جوجه کشی از ۱۲ تایی کمتر ندارید؟ مثلا شرکت کاکس 10 تایی داره که جمع و جوره و برای آموزشگاه ها معمولا از اون استفاده میکنیم ولی متاسفانه الان نمیشه پیدا کرد
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
2
0

پرسش ها

برای ثبت پرسش ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.